09128000922

مراسم برش کیک عروسی

مراسم برش کیک عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

مراسم برش کیک عروسی

یکی از رسوم زیبا در جشن ازدواج مراسم برش کیک عروسی است. این مراسم شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما با رعایت چند نکته که در ادامه این مقاله ذکر می کنیم می توانید مراسم برش کیک عروسی را به بهترین نحو اجرا کنید و با ثبت آن سال های سال لذت ببرید.

- در بیشتر مواقع سهم عروس و داماد از کیک عروسیشان همان تکه ای است که برش می دهند. پس بهتر است حواستان را جمع کنید و کیک خود را از همان قسمت که مورد علاقه اتان است و به مقداری که میل دارید ببرید.

- معمولا چاقو و کف گیری که کیک را برش می دهند و بر روی بشقاب ها می گذارند تزئین شده است. می توانید چاقو و کف گیر را یادگاری نگه دارید و برای مراسم های دیگری مثل سالگرد ازدواجتان از آن استفاده کنید. حتی می توانید بعد از مراسم اسم و تاریخ مراسم عروسی تان را بر روی آن ها حک کنید.

- بهتر است هنگام برش کیک، عروس خانم دسته ی چاقو را بگیرد و آقای داماد دستش بر روی مچ عروس خانم حلقه کند. بریدن کیک را از مرکز و به آرامی شروع کنید و آن را به شکل وی انگلیسی برش دهید.

- بهتر است پخش کیک را از میان ویژه ترین میهمانانتان که پدر و مادر ها هستند شروع کنید. پذیرایی توسط شما با آن لباس های فاخر و زیبا و لبخندی که بر لب دارید، لحظه ای به یاد ماندنی را در ذهن شما و آن ها ثبت می کند.

- برخی کیک عروسی را همراه با دسر سرو می کنند اما عده ای دیگر هم کیک را برای روز پاتختی نگه می دارند. این انتخاب، سلیقه ای است و بهتر است از قبل درباره ی آن تصمیم بگیرید.

- مراسم برش کیک عروسی برای میهمانان سرگرم کننده و جذاب است. پس بهتر است قبل از بریدن کیک میهمانان را در جریان بگذارید تا آن ها هم در این لحظه ی زیبا شما را همراهی کنند.

 

مراسم برش کیک عروسی -4

مراسم برش کیک عروسی -3

مراسم برش کیک عروسی -2

مراسم برش کیک عروسی -1

مراسم برش کیک عروسی