09128000922

لباس عروس پرکار و شلوغ

لباس عروس پرکار و شلوغ

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

لباس عروس پرکار و شلوغ

اسم لباس که می آید ناخود آگاه فکر و ذکرمان به سمت لباس های مجلل و پر کار می رود. شما نمی توانید عروسی مجلل و با شکوهی را تصور کنید که عروس در آن یک لباس ساده و معمولی بر تن کرده است.

لباس عروس های پر کار و شلوغ معمولا دامن های چند لایه و پفی دارند و هم در قسمت بالا تنه و هم بر روی دامن آن ها کار شده است. برای دیزاین لباس عروس عموما از پولک، نگین و مروارید در بالای لباس و روی دامن استفاده می شود.

همچنین برای جلوه ی بیشتر می توان لباس عروس را با دانتل یا پارچه های شاین و لمه دوخت.

لباس عروس پر کار و شلوغ می تواند شما را از آن چه که هستید درشت تر نشان دهد. پس اگر به این موضوع حساسیت دارید این مدل لباس عروس ها مناسب شما نیستند. اما اگر لاغر اندام و ظریف هستید، لباس عروس پفی و پرنسسی کاملا برازنده ی شما است.

لباس عروس پر کار می تواند هم بی آستین و هم آستین دار باشد. اگر که بالا تنه و سرشانه ی بزرگی دارید لباستان را دکلته انتخاب نکنید و به آن کمی آستین اختصاص دهید.

برای لباس هایی با پف خیلی زیاد دنباله ی مناسب 30 تا 40 سانت است. پس حواستان باشد که دنباله ی خیلی بلند هم استایلتان به هم می ریزد و هم سنگینی آن جلوی راه رفتنتان را می گیرد.

 

لباس عروس پرکار و شلوغ -1

لباس عروس پرکار و شلوغ

 

انتخاب لباس عروس پر کار و شلوغ سخت تر است زیرا تنوع بیشتر دارد. لباس عروس ساده هم زیبایی های خودش را دارد اما شاید نتواند بین عروس و میهمانان تمایز ایجاد کند. اما در عین حال پوشیدن لباس عروس شلوغ شما را زیبا و خیره کننده نشان می دهد.

 

لباس عروس پرکار و شلوغ -5

لباس عروس پرکار و شلوغ -4

لباس عروس پرکار و شلوغ -3

لباس عروس پرکار و شلوغ -2