09128000922

رقص عروس و داماد

رقص عروس و داماد

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

رقص عروس و داماد

از گذشته های دور تا به امروز در هر جشن و سروری، رقص و پایکوبی جایگاه ویژه ای نزد ایرانیان داشته است. در میان این جشن ها، جشن عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شادی و پایکوبی از واجبات آن است. همچنین مرسوم است عروس و داماد رقص دو نفره ای به جا بیاورند. در زمان های نه چندان دور عروس و داماد بر اساس حس غریزه و استعدادی که داشتند پا به جایگاه رقص می گذاشتند و با توجه به موسیقی در حال پخش می رقصیدند. اما امروزه رقص عروس و داماد از مواردی است که به آن توجه زیادی می شود و حتی بعضی ها طراح مخصوصی را برای رقص دو نفره اشان در نظر می گیرند.

برای نکته ی اول که مهم ترین  آن ها هم است سعی کنید در رقص خودتان باشید. حتی اگر که ساعت ها وقت برای تمرین رقص دلخواهتان گذاشته اید در آن لحظه در آغوش همسرتان به انجام رقص فکر نکنید و با حس غزیزیتان همراه شوید. اگر که تمام تمرکزتان بر انجام مو به مو رقص باشد، مطمئن باشید رقص عروس و داماد مصنوعی و بی احساس از دید دیگران به چشم می آید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید تمرین است. حتما بارها و بارها قبا از جشن با همسر خود رقص دو نفره ای را تمرین کنید. حتی اگر رقص به خصوصی مد نظرتان نیست تمرین باعث می شود در شب عروستان رقص بی استرس و مسلطی داشته باشید.

یکی از موارد دیگری که می تواند رقص شما را جذاب کند انتخاب موسیقی مناسب است. با توجه به سلیقه اتان می توانید یک موزیک ملایم برای رقص های رمانتیک انتخاب کنید یا اگر میخواهید فضای مراسم شور و هیجان پیدا کند بهتر است یک موزیک شاد را از دی جی یا ارکسترتان بخواهید برای شما اجرا کند.

فراموش نکنید که زمان انتخاب مکان برگزاری مراسم، به جایگاه رقص آن توجه ویژه ای داشته باشید. اگر که شرایط و دیزاین ویژه ای ندارد از تشریفات خود بخواهید فضایی برای رقص دو نفره اتان دیزاین کند تا زیبایی رقصتان دو چندان شود.

در رقص عروس و داماد مهم ترین چیز، حس خوب و عاشقانه ای است که بین آن ها قرار دارد. پس تنها سعی کنید از لحظه ای که در آن قرار دارید لذت ببرید زیرا که دیگر آن حس ها تکرار نخواهد شد.

 

رقص عروس و داماد -3

رقص عروس و داماد -2

رقص عروس و داماد -1

رقص عروس و داماد