09128000922

جشن نامزدی

جشن نامزدی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۱ شهریور ۱۳۹۹

 جشن نامزدی

از نخستین و بهترین مراسم ازدواج می توان به جشن نامزدی اشاره کرد. به مراسمی که در آن آغاز دوران نامزدی یک زوج را به اقوام وآشنایان اعلام می کنند، جشن نامزدی گویند. جالب است بدانید که اولین بار جشن نامزدی در کشور یونان برگزار شده است و تا به امروز با تغییراتی همچنان ادامه دارد. جشن نامزدی برای عروس و داماد ها اهمیت ویژه‌ای دارد از این رو می خواهند یک مراسم به یادماندنی و کاملا بی نقص داشته باشند. جشن نامزدی با توجه به تعداد میهمانان و یا سلیقه شما می تواند در عمارت، باغ تالار و یا حتی منزل برگزار شود. از مهمترین نکات برای این مراسم انتخاب زمان نامزدی بر اساس رسم و رسوم و نظر عروس و داماد و یا خانواده ها است. در کشورهای مذهبی اکثر افراد اعیاد مذهبی را برای زمان برگزاری جشن نامزدی انتخاب می کنند، زیرا اعتقاد دارند در این زمان ها نامزدی و مراسم ازدواج خوش یمن است.

بعد از آن که تاریخ برگزاری مراسم را مشخص کردید، برای برگزاری مراسم به کمک موسسات تشریفات نیازمندیدتشریفات به شما کمک می کند تا مکان برگزاری جشن، تم مراسم و دکوراسیون را انتخاب کنید تا بر آن اساس جشن نامزدی تان را برپا کند.

برای دیزاین جشن نامزدی باید به میز نامزدی هم توجه ویژه ای کرد. عروس و داماد بیشتر زمان خود را در پشت این میز هستند و اکثر عکس های جشن نامزدی در پشت این میز گرفته می شود  پس مهم است که چیدمان آن باتم مراسم هماهنگی داشته باشد. در ضمن کادوهایی که خانواده داماد برای عروس خانم در روز نامزدی می آورند همراه با دسته گل بر روی این میز قرار می گیرد.

پذیرایی از مهمانان جشن هم از نکات مهمی است که باید به آن دقت شود. اما اگر با تشریفات خود این موضوع را هماهنگ کنید دیگر جای هیچ نگرانی نیست.

 

جشن نامزدی -3

جشن نامزدی -2

جشن نامزدی -1

جشن نامزدی